LOOKING FOR BBDish, Season 10-15 and beyond??
Click Here to Get there ;)



BB9Dish is Watching - Are you?
Winner
Scroll Down to View the Most Recent Posts


COOL BB STUFF:
Big Brother 9 Auctions, BB9 Furniture
The Most STUNNING BB Alumni Pics You'll Ever See... by TheRealDeal
Adam on Ebay, Sheila on Ebay, Joshuah on eBay, Sharon on EBay
Natalie on EBay, Matty on EBay, Alex on Ebay, Amanda on Ebay
BB9Dish Quickie Poll Results, Awesome Pics from the Feeds!, BB9Dish Mugs, T-Shirts, Etc., , Big Brother DVDs,
Howie & Jerzeechik's All-Star Ebay Stuff, Cool BB9 T-Shirts & More, Big Brother 8 Stuff on Ebay
Big Brother All-Stars- Download it at iTunes



BB9Dish - Ya Gotta Have it!

The DishChicks are back and ready to blog Big Brother 9!!
At bb9dish, we cover the Big Brother Live Feeds, so much of what we write could be considered a spoiler for those who only watch the broadcast on CBS. Now, we don't understand why anyone would choose to do that, since it's like forming an opinion based on 1/10,000th of the information, and they could at least try the feeds for free, but what do we know?! Check bb9dish often for Updates, videos, pics, chops, opinions, etc. xoxo, C-n-C

Big Brother 9 is On!
Let the mind games begin!!

Google

Saturday, February 02, 2008

But First - Chenbot Video Montage

Sunday Funnies. Yeah, ok, it's only late Saturday night, but most of you wont see this till Sunday morning. So Sunday Funnies it is! Inspired by Matt & sleuthed by Beth, the clever folks at tvgasm put this clip together - it's a montage of all of Julie's "but first's" for the Big Brother 8 Season. Enjoy. :)



Digg it   ♦del.icio.us   ♦Add to Technorati Faves
Click here to return to the top of the blog




11 Comments:

Anonymous SherryLyn said...

HA HA PRETTY GOOD! BUTT FIRST
LMAO XOXO

11:37 PM  
Blogger Beth & Eric said...

Yay! I got to do something fun! :) I have to go to bed... BUT FIRST I have to write to Carolyn! ;)

11:42 PM  
Anonymous Denise needs to be KAHNEd said...

Oh my gosh, how funny, somebody should send this to Julie... And how funny how she uncrosses her legs with the same line... LOVED IT..

12:17 AM  
Blogger Evel Girl said...

I like the leg uncross AND the head flip. Too hilarious! Thanks Carolyn :)

5:01 AM  
Anonymous Cindy said...

BUTT first!! Funny hahaha..cute..thanks for posting and working hard for all of us BB luvers!!

7:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

I think Julie needs to get her script changed up for this new season.

7:56 AM  
Blogger Seffie said...

Don't forget, there is a writers' strike going on. Maybe Julie will get to say something new this year!
Gee, come to think of it, writers have been getting paid to write, "But first..." over and over again. I can do that! I want a writer's job!

1:15 PM  
Anonymous runswithscissors said...

Ha Ha too funny! I cant believe Julie said that sooo many times.I bet if she does see this or her people they will have to come up with something new.Then we will have something else to pick on Julie about!!! Love it!!

1:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

But First...lmao

I just saw a BB9 commercial on CBS during golf and heard Julie clearly say 16 HGs. I'll say I'm 98% sure so there's some wiggle room, but I know what I heard.

2:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

i will never get tired of the 'but first' montages. ;)

8:22 AM  
Anonymous thezanyone said...

LOL By the end of this I was hearing it as "butt furs"

12:23 PM  

Post a Comment

<< Home